۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان  - 2015 11 Saturday
آرشیو خبر آمار بازدید: 1532 کد مطلب: 1364  

پیشنهاد به راهنمایی و رانندگی/انتقاد از استفاده خصوصی از خودروی دولتی

۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 15:41



لطفا در سایت انعکاس داده شود بنده به عنوان یک شهروند سرابی گلایه ای از مسئولان محترم شهر بخصوص فرمانداری محترم داشتم که چرا از خودرو های دولتی با پلاک اداری جهت سرویس مدارس و نقل و انتقال فرزندان رئیس و روسای ادارات به مدارس که بیت المال میباشد استفاده میشود مگر این امکانات ( بنزین - خودرو) را دولت جهت کارهای اداری و ماموریتی به ادارات تحویل نداده یا اگر کسی رئیس اداره ای باشد همه جو سوء استفاده میتواند از امکانات آن اداره جهت کارهای شخصی انجام دهد لطفا مسئولان محترم جلوی این سوء استفاده های شخصی را بگیرندو جوابگوی این ملت باشند. با تشکر
------------------------------------------------------------------------------------------------
با سلام و خسته نباشید پیشنهاد و انتقادی از مدیریت محترم راهنمایی و رانندگی داشتم : چرا در شهر سراب مانند سایر شهر های مثل تهران ، اردبیل ، و ..... سر چهار راه ها گردش به راست مفهوم نداره کسی که قصد گردش به راست داره باید مثل بقیه خودرو ها تا سبز شده چراغ منتظر باشه بعد راه براش باز بشه خوب است مدیریت محترم راهنمایی و رانندگی بجای اینکه چهار راه فرودسی بطرف میدان ساعت را یک طرفه کنه و مردم برای رسیدن به میدان ساعت کل شهر رو دور بزنند فکری به حال خودرو های که سر چهار راه ها توفق کرده اند وباعث مزاحمت برای گردش به راست ها میشوند بکند و یک پیشنهاد دیگه : اینکه خیابان فرودسی بطرف میدان ساعت برای همه خودرو ها یکرفه ( رفت ) شود نه برای تاکسی و دوطرفه که در این صورت صد در صد نتیجه خواهید گرفت . با تشکر


همشهري : سلام .آي گفتيد . دست شما درد نكند. در وقت غير اداري مي بينيم خودروي اداري فلان اداره جلوي درب فلان مسئول پارك شده است. يا مشغول گشت و گذار با خانواده هستند. شايد بگويند پول بنزين را خودمان مي دهيم ولي آيا اين ماشين ها استهلاك ندارند و از جيب بيت المال خرج نمي شود. كاش مسئولان رسيدگي كنند. بعضي از ادارات مجبورند كشيك باشند ولي در اداره نه جلوي درب منزل خود و اقوام و يا جاهاي تفريحي !!!!!!!!!!
راننده تاكسي سبز : سلام استحضار داريد: افزايش قيمت بنزين و cng تاثير مستقيم بر هزينه تاكسي ران ها دارد چرا اطلاع رساني و پيگيري در مورد افزايش نرخ كرايه تاكسي هاي سراب نميكنيد والا سيصدو اندي راننده هم اهالي سراب و زن و بچه شان نان مي خواد
صمد : همیشه راست میگه این گردش به راست نه تنها خالی نیست بلکه اصلا تو خود چهارراه ها ماشین پارک میشه و گردش به راست نمیشه رفت. مثلا دارایی و ...
همشهری : اقا شما ها به فکر چی هستین تو رو خدا ؟ ماشین اداری !! واقعا الان مشکل شهرمون همینه !کارمندا از ماشین اداره استفاده ی شخصی نکنن سراب پیشرفت میکنه ... نه بخدا ..من به شما قول میدم بستان اباد استان میشه سراب همین میمونه چرا چون ما به هم دیگ اسم گزاشتیم که اهالی سراب حسودن به همین خاطر سراب پیشرفت نمیکنه.. همچین چیزی نیس بخدا این سراب دویست سال پیش همین بوده و دویست سال بعدم عمینه هی تجلیل از فلانی و فلانی فلان کس بهترین کشور شد .. اقا یا ما کوریم یا سرابی که شما میگید ما زندگی نمیکنیم
saeed : لطفااز روی شماره پلاک برای گواهینامه نمره منفی صادرنکنید .شاید خودرو دست همسر ویااقوام بوده باشد.این قانون از لحاظ شرعی وعرفی ایراد دارد
سید سجاد عظیمی : سلام علیکم احتراما به استحضار می رساند به اطلاع مسوولین راهنمایی و رانندگی برسانیدبر اعمال افسران دریافت کنندگان آزمون عملی شهری بیشتر رسیدگی کنند به طوری که نظرات شخصی خود را اعمال نکنند و جلوی سو استفاده را بگیرند و توصیه نمایید افسران گیرندگان آزمون خدا و حق و حقیقت را در نظر بگیرند (( با احترام عظیمی از تبریز ))
سرابی مقیم تهران : اگر مطالب سایت را راهنمایی رانندگی رویت بررسی می کنند سوال دارم اینکه چرا در سراب اکثر خودروها قوانین راهنمایی رانندگی را نادیده می گیرند تاکسی ها وسط خیابا مسافر سوار پیاده می کنند خودروهای شخصی هر کجا کار دارند همانجا ترمز دوبله سوبله پارک می کنند چراغ راهنما خودروها در سراب اصلا معنی و مفهومی ندارد انگار خوروهای سراب چراغ راهنما ندارند و سرعت بسیار پایین تر ز استاندارد کشوری حرکت می کنند انگار خودروها در درون شهر حق سرعت بالای بیست را ندارند چرا فرهنگ راهنمایی رانندگی در سراب اینقدر پایین بی کیفیت است حق تقدم جلو چشم مامور راهنمایی رعایت نمیشود نبستن کمربندها سخت گیری نمیشود وووووو
بهلول : با مطالب سرابی مقیم تهران کاملا موافقم فقط خیابانها را تقسیم کردند که از مردم پول بگیرنند و جریمه کنند در جریمه کردن راهنمایی سراب اول است ولی توجه به رانندگی مردم صفر است خیابانها را اکثرا یکطرفه مصرف سوخت را بالا بردند کار کارشناسی در سراب موجود نیست
بهلول : در تایید نطرات همه کاربران به مقامات و مسیولین راهنمایی رانندگی این انتقاد را دارم که اولا انگار در شهرستان سراب خودروها چراغ راهنما ندارند و اصلا در گردش به چپ یا راست اصلا راهنما نمی زنند رانندگان شهرمان هر کجا کار دارند دقیقا همانجا یکباره توقف میکنند و اهمیتی به پشت سر که ماشین هست یا ترافیک پدید می اید نمی دهند و مشاهده شده بیست متر جلوتر میتوانند راحت پارک کنند ولی دوبله سوبله توقف خودروها در سراب فرهنگ شده واینها از کمبود نظارت افسران راهنمایی و اهمیت ندادن افسران به تخلفات و بی اهمیت شدن مردم به قوانین راهنمایی گردیده یکروز در شهر بگردید انواع اقسام تخلفات رانندگی را ملاحظه می کنید و حتی افسران راهنمایی هم رویت می کنند بی خیال عبور می کنند در حیرتم چرا در شهر ما قوانین رعایت نمیشود و فرهنگ رانندگی با مقرارت اجرا نمیشود در سراسر ایران بستن کمربند الزامی است و نبستن اش جریمه دارد ولی انگار در سراب نه به افسران بخشنامه شده نه خودروها کمربند دارند شاید مقامی از راهنمایی این درد دل ما را که خواسته هزاران نفر از شهروندان است بخوانند اقدام انقلابی و فرهنگ سازی برای اجرای قوانین انجام شود
اکبری : با تشکر از همشهریان محترم ...انتقاد اینجانب و البته پیشنهاد بنده به راهنمایی و رانندگی 1)خیابان امام حد فاصل تربیت بدنی تا چهارراه ساعت بدلیل توقف در سمت راست ترافیک سنگینی ایجاد میکند و تردد بصورت تکبانده و کند میشود 2) خیابان امام حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان اردبیل هم بدلیل پارک سوبله چوبله در اکثریت مصافت ها تردد بصورت تکبانده میشود ... لطفا رسیدگی شود .... .. همچنین خطاب به همشهری های محترم طبق ماده 126 قوانین راهنمایی و رانندگی تردد در شریان های اصلی یعنی بلوار ها حداکثر 60 کیلومتر بوده و در خیابان های فرعی حداکثر 50 کیلومتر میباشد ...بخدا 20 کیلومتر نیست ...که با بیستا راه رو میبندی و کنار هم نمیری
کارمنددولت : خداوندقادرومتعال راگواه می گیرم که اکثراوقات شبانه روزکارکنان وروسای ادارات باماشین شخصی دنبال کارهای اداری هستندولی احدالناسی متوجه نمی شود.حال اگررییس یاکارمندی درمسیر خودیک کارشخصی هم باماشین اداره انجام دادهمشهریان عزیزاینقدرحساس نباشند.چراکه "ان الله بصیربالعباد"
رییس اداره : مسئولین درنظام جمهوری اسلامی درهررده ای ازمدیریت که باشندجزومظلوم ترین اقشارجامعه اند.بنده بانظرکارمنددولت کاملاموافقم .
مقداد حاتمی : با سلام و درود... از مسولان محترم خواهشمندم نسبت به کاهش دادن چراغهای قرمز در سطح شهر اقدام کنند که مهمترین عامل آلودگی هوا و ایجاد ترافیک میباشد
سید حسین رحمتی : با عرض سلام.گله های زیادی دارم که چنتا از اونا رو اشاره میکنم 90درصد تصادفات جاده ای راهنمایی رانندگی مقصر است وارد اتوبان که میشی تابلو میگه جاده با دوربین کنترل میشه.ولی تابلویی نیست که حداکثرسرعت رو مشخص کنه چندین بار دیده ام همین دوربینهای کنار جاده ای باعث تصادف شده اند. اگر گشت نامحصوص باندازه کافی باشه هیچکس نمیتواند خلاف کند. داخل خیابان توی شهر نرسیده به 4راه روی تابلو نوشته مثلا سمت راست راه اهن میره وقتی وارد خ سمت راس میشی اسم خود اون خ را نمیدانی چیه. پیشنهاد میکنم اسم خیابانها از تابلوهای خیابانهای مشهد الگوبرداره شود.بالای تابلوهای سر هر کوچه اسم خ اصلی وشماره کوچه وپایین تابلو اسم مثلا یک شهید نوشته شده.تابلی سر هر کوچه را که ببینی اسم خ مشخص میشه. اگه چنین طرحی مثلا در خ ولیعصر پیاده شه وقتی کوچه شماره فلانه ولیعصرو بخوایم راحت پیدا میشه. خواهش میکنم جواب سوالهای من بدهید تا بازهم چیزهای جدید مطرح کنم. فقط تعجب میکنم چرا فرماندهان محترم چنین اشکالات مهم را نمیبینن.امکان داره تخصص لازم وجود نداشته باشه؟
محمد جمشیدی : با سلام انتهای بلوار فردوس غرب بهار شمالی جلوی بازار میوه و تره بار خودروها جلوی تابلوی پارک ممنوع دوبله پارک میکنند و باعث ترافیک زیاد در این منطقه شده اند متاسفانه حتی یک افسر راهنمایی و رانندگی در این منطقه وجود ندارد که با جریمه و اعمال قانون جلوی این بینظمی را بگیرد خواهشا وجود یه افسر گشت به صورت حداقل موقت در این منطقه لازمه ممنون از پیگیریتون
محمد جمشیدی : با سلام حذف چراغ راهنمایی در تقاطع بلوار فردوس غرب با بهارشمالی و بستن این تقاطع و نصب پل عابر با پله برقی برای کاهش ترافیک در این منطقه بسیار الزامی است ولی متاسفانه مسولین فقط به فکر پست و موقعیت خود هستند تا مردم.
آریان طاهری : با سلام باید بگویم که در این چند ماه ما با تصادفات رانندگی زیادی مواجه می شویم برای اینکه تعطیلات دانش آموزان است و خانواده ها بیشتر از قبل به مسافرت می روند و جاده های کشور هم شاهد تصادفات زیادی می شود و رانندگانی که وقتی با تصادفات مواجه می شوند به جای کمک تجمع می کنند و جاده ها بیشتر شلوغ می کنند من پیشنهاد می کنم که چادر هایی درست شود که بر روی ماشین های تصادفی انداخته شوند تا نظر های رانندگان را جلب نکند که مساوی می شود با روان شدن جاده ها هنگام تصادفات با تشکر
فاطمه : با سلام و خسته نباشید به نظرمن بیشترترافیک های صبحگاهی از عدم مدیریت چراغ های راهنمایی و رانندگی می باشد مثلا چراغ قرمز تقاطع مسیل باختر با خیابان گلبرگ که نیازهست یه چراغ قرمز دیگه در این تقاطع روی خیابان گلبرگ اضافه بشه که وقتی چراغ خیابان مسیل باخترسبزاست ماشین های خیابان گلبرگ اجازه ردشده ماشین هایی که حق تقدم با آنهاست رانمی دهند.یا چراغ قرمز زیرپل پارک وی که ترافیک سنگینی روی اتوبان چمران ، بعد از ظهرها ایجاد می کند. موضوع بعدی بستن اتوبان چمران به سمت مدرس توسط مامورین راهنمایی و بازکردن راه فرعی زیر پل پارک وی است که ترافیک سنگینی در اتوبان چمران روی پل پارک وی ایجاد می کندواین ترافیک گاهی تا خیابان سئول ادامه می یابد.باید راه فرعی رو به خاطر اتوبان ببندن نه اتوبان به خاطر راه فرعی !!!!!
حسام : امروز در کرمانشاه بودم که ترح موتور بگیر بود دور میدان امام ترافیکی انداخته بودن برای اینک موتور بگیرن سه عدد موتور داشتن میامدن و 3تا کارگر بودن اون سه نفر را گرفتن موتور انها را به پارکینگ بردن و بعد بیخیال موتورهای دیگه شدن اگر واقعان موتور میگیرید حدعقل سه نفر بدبخت را نگیرید دسته جمعی موتور بگیرید که حق اون سه نفر ضایع نشوند
نظر شما
نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :  

عملکرد شهردار سراب